Babystjärt

 
Ja, jag har blivit urusel på att uppdatera.
men sanningen är ju den att ja knappt är hemma.
är jag inte hos Kristian, är jag hos Anna eller hemma och duschar sen iväg igen.
men kände att det var dags för ett inlägg igen.
allt rullar på, förutom att jag ligger lite efter i skolan, bara tre veckor kvar sen är ja klar!
har ledsnat på skolan nu! Fattar inte hur folk orkar läsa på högskola! Uusch, 
 
förra helgen var jag och knäppte lite kort på gosen. 
Har inte redigerat alla än men är på god väg iaf.
eftersom fotohobbyn lagts på hylla sen gymnasiet är jag ju lite
ringrostig.
 
Hej hej, så här ser jag ut nu för tiden... Iaf ibland då ja måste vila ögonen från linserna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0