workout

När jag började på pace för cirka en månad sen orkade jag springa korta intervaller 
på bandet. Ungefär 1-2 minuter åt gången. Efter några gånger ökade det till 5 minuter
och förra veckan orkade jag 10. Idag är ja väldigt stolt över att jag orkade springa
hela 20 minuter. Ibland så måste man få skryta lite, det ökar självförtroendet lite
och träningen blir mycket roligare. 
 
Viktnedgången går helt okej. Försöker väga och mäta mig en gång i månaden.
På lördag är det dags igen. Då har jag hållt på i 2 månader med träning. 
Jag har ju en otroligt bra syster och svåger som hjälpte mig den första månaden
med att komma igång. Dom har fått mig på rätt spår! 
 
Jag har även kommit in i den kost jag äter. Jag saknar inte något speciellt.
Det kan vara att jag känner sug efter något ibland. Då är det bra att det finns
vindruvor och melon att smaska på. Morötter är också gott. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0