Jag vet inte vad som är värst...

alltså vad är det med människor som inte kan lyssna och förstå?
denna helg har varit full men sådana personer som inte gör det. 
 
För det första:
Hela situationen med Hanna och hennes katt Olivia..
jag personligen tycker så jävla synd om Hanna! Alla vi som känt/känner
henne vet hur hennes reflation till den katten var. För mig finns det bara en rätt
handling. Men det finns tydligen delade åsikter om detta. 
 
För det andra:
KAN VARA DE VÄRSTA JAG VARIT MED OM PÅ NÄTET!!!
idag anklagade en vuxen människa mig för att jag skulle ha legat med hennes ex. 
Att jag skulle ha en relation till den här mannen, som för övrigt nästan är 40 år gammal..
(bara det är sjukt för mig.. Jag tror jag väljer killar i min egen ålder liksom!!)
jag tycker det är hemska anklagelser och jag känner mig kränkt! 
Ett utav hennes argument var ungefär "åldern spelar ingen roll i dagens samhälle.. Du kanske är en sådan där person som vill ha en liten pappa" ett annat var " bara så fröken vet, så vill han bara ha en hushållerska och nån att knulla med" jag berättade klart och tydligt att hon har fått allt på bakfoten för detta har aldrig, ALDRIG skett. Och kommer aldrig hända! Detta får jag skriva ungefär 30 gånger och ändå lyssnar hon inte. Efter en stund sa hon " jag tror dig" då skrev jag att jag blivit väldigt kränkt av dessa anklagelser och att det hela kändes som nätmobbning. Då skrev hon " jag tycker verkligen synd om dej... Om du drar på dej en sån som honom jag har försökt bli fri honom i tre år. FÖRLÅT malin" (lägg märke till hennes stavningar också) då börjar man ju undra vad kvinnan lider utav!! först säga "jag tror dig" och sedan gå tillbaka till att jag ska ha en relation till honom.  efter det blev jag så less att jag sa att hon får tro som hon vill, jag har försökt att förklara men hon låter bli att lyssna. Då är det hennes problem. Jag sa att hon inte behöver kontakta mig något mer och blockerade henne sedan! 
 
Kan ni tänka er att en vuxen kvinna, 40+, skriver sånt till en 21-åring? 
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Hela grejen är väldigt kränkande! 
Jag vet Också att hon har barn som är i Min ålder. Då börjar man ju verkligen undra
hur hon kan sitta och näst intill nätmobba en person som skulle kunde vara hennes barns kompis. 
 
jag kanske ska tillägga att hon använde fraser som "FRÖKEN" och "lilla barn" Också. 
jag försökte verkligen hålla mig samman för detta är tamefan sjuka anklagelser!!
för det första att jag ska ha varit med en annans kvinnas kille.
och sedan att ja skulle vara en sådan som tänder på äldre män.
(inge illa menat mot er som gör det) 
 
och en sista sak bara.
eftersom detta nu var hennes ex. OM, stort jävla om, ja skulle ha varit med honom,
skulle hon då ha rätten och sitta och trakassera mig på detta sett hon gjort då?!
 
jag är chockad!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0