-

jag är lite dålig på att uppdatera varje dag här på bloggen, men inlägg kommer då och då.
Idag känner jag att det blir hemma kväll. Det beror både på att jag är väldigt trött och att anna är i Gefle.
Till veckan ska jag till doktorn, måste kolla min fläck jag har på ryggen. Hata sjukhus!
På fredag ska jag färga håret också. ääääntligen, lite nytt och fräsch sådär inför skolstarten. Har mycket lust att göra någonting nytt med håret, men vägrar att klippa av det igen. Speciellt nu när det äntligen har börjat växt lite iallafall.

Annars mår jag väldigt bra.
inga beskymmer dirket och nya vänskaper kommer in. (y)
Nä, nu vill jag se meet the robinsons. :D det ingår i min hemmakväll ;D
hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0