18/8-08

Äntligen fick man ork till att göra något. Har städat rummet, storstädat faktiskt, städat garderoben bl a. Jag har till och med möblerat om för att få lite nytt. Så nu ska man se hur bra man sover inatt. Och hur man trivs :D
Annars har jag inte gjort så mycket, syster var hit och åt lunch, så då blev det snack med henne. HAr också försökt att bränna en skiva, men det lyckas jag inte med idag, Dem säger att det är någonting som itne finns någonstans som måste vara där och bla bla. Och då blev jag irreterad och gav upp kan man säga :D
Senare tänkte jag ta en lång dusch och äta. Efter det vettetusan!
Vädret suger som det alltid gör numera. så man kan ju inte vara utombus heller.
HALLELUJAH!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0