24/8-08 - kvällkvisten

Runt klockan sex for jag och anna upp till sebastian för jag vela se hans hus.
där var även mattias och efter ett tag kom robin. trevligt.

men iallafall, saken jag tänkte berätta..
när vi skulle hem så var det annas tur att köra och vi tog bakvägen,
där då är grusväg !
innan vi for iväg sa anna "ne, jag kommer ramla, jag hatar grusvägar"
något i den stilen,
ca 20 meter framåt, vad händer inte,
jo hon ramla ! :o hahaha.
jag flös av och hon låg kvar och höll i gasen,
sedan koppla hon att hon skulle stänga av mopeden.
vi båda föll i skratt, och sedan var det jag som fick avsluta färden på grusvägen.

vi har gjort det igen !
ha ha ha . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0