December, 16

idag tycker jag att jag har varit riktigt duktig.
När jag hade vaknat började jag stöda rummet.
och det hann jag klart med innan anna och jag åkte ner
och åt lunch på finess. sedan upp till skolan och ah eng.
kollade på walk the line, iallafall halva hann vi med :p
Sedan när vi kom hem erbjöd jag mig snällt att dammsuga
hela huset. så det gjorde jag också. duktiga mig.

nu har jag fastnat för serien Veronica Mars igen,
den är ju så bra och Logan i seriten är så hothothot.
så det bli massa glo på det om dagarna .

I morgon är det julshow på skolan så det blir kanske
att vi stannar kvar efter skolan, på skolan, och pluggar matte.
sedan är showen halv sex tror jag och äta julmat klockan sju.
så man har ju inte sådan där jättestor lust att sätta sig och plugga
när man kommer hem, äh. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0