December, 23

10.OO-12.OO, 13.OO-16.3O.
så många timmar har jag spenderat på ljusdal idag.
först åkte jag ner med pappa, handlade på prix.
När jag skulle ta kort i fotoautomaten så kom det ut svarta kort.
baah, trasig var den. Så det blev inge idkort idag. Men jag skaffade
åtminstone internetbank. Det tar bara 100 år för den att typ
kontrollera någonting, lite drygt. Klockan ett ungefär for jag och pappa ner
på prix och handlade smågodis som vi hade glömt, sedan åkte vi
ner till frizzann för Soffan var inte riktigt klar. Vid två åkte hon och jag in
på byn och skaffade de sista julklapparna. Så nu är jag rätt nöjd tror jag.
Vi åkte och kollade på varenda affär i Ljusdal efter en speciell sak.
som vi aldrig fann. När vi kom till den sista affären, den affären man mist
kunde ana att dem hade, hade det. Helt otroligt. Men bra bra bra ;d
Har haft en bra dag med systeryster, och ser fram emot en helkväll med
de två trollen från ede :) - så snart är det mat och sedan är det inte lång tid tills
dem kommer, då ska vi dricka glögg, äta vindruor,  ost och kex( som sofie sa att man säger,
inte kex och ist, ajja bajja på mig där. haha ) och en massa gott medan vi spelar
bingolotto. ha en lika bra kväll som jag kommer att ha de och jag saknar min mamma. puss

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja vad vi for fram =) Jag saknar min mamma jag med!

2008-12-23 @ 17:37:56
URL: http://sofiehultin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0