December, 26

Igår blev det att Sofie och Henrik kom och åt med oss. Jag ska snart ringa sofie och höra hur hon mår. :D Igår kväll gick jag ner till Anna för det var så förskräckligt längesedan jag träffade henne kändes det som, en vecka ganska precis:p Så vi satt och kollade när John öppnade julklappar och sedan hamnade vi inne i köket och satt och åt risalamalta ( sa jag rätt nu? ) och popcorn. Vi pratade också med ramona om allt och inget. Sedan kom jag och anna fram till en sak som ska hända i början av april. Och Sanne  var ju jättepå så det kommer bli jättekul, ni kommer få veta vad senare :) Mamma sa att det nästan var bäst att börja planera i slutet av februari, man ska vara ute i tid alltså:) ska bli grymt kul. Nu längtar jag lite (:

Nu är det inte många dagar kvar till år 2OO9.
Har ni något nyårslöfte som ni "inte kommer hålla" iår då? ;D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0