December, 28

dagen har inte tillbringas i hemmet så värst mycket.
Klockan 12 cirkus gick jag ner till anna, där blev jag kvar till ungefär
klockan fem. Då gick jag hem och fixade mig sedan åkte jag anna och sarah
ner på byn och roade oss på Pizzera Salladsbaren. Satt där i cirka två timmar
och diskuterade och skrattade. Tror dock vi pratade lite föööör högt.
Vid halv åtta (?) gick vi på coop och köpte tuggummi. Blev att vi stannade
kvar där inne till åtta. På grund av olika saker.
Vid tjugoöver åtta kom Mikael och hämtade oss och skjutsade hem oss.
Tack åh tack för det säger vi :)
Då for vi hem till Sarah och gjorde inköpslista och spelade
bland annat sjuan. Det höll vi på med tills nyss och klockan är nu
cirka tio i tolv. Nu hoppas jag verkligen att jag nte börjar bli förkyld.
Men det känns dock som det. Pappa är jätteförkyld, Anna och sarah
kände av det i morse när dem vakna så pappa kanske smittat dem.
Och att vara omringad av tre personer som är förkyld utan att bli det själv
är ganska svårt ska jag säga. Håller tummarna attt det är sarahs
katter som skapade en liten allergichock bara.
( bilder från igår kommer i morgon, orkar inte det nu så godnatt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0