1 Nov 2008

vi ska inte ens tala om gårdagens resa från stlm, så vi pratar om någonting annat.
vi vart såklart försenade, ca 2 timmar. så jag kom hem runt 00.00.
jag kände att sova var precis vad jag behövde. ca 02.15 ringde telefonen, det var jenny.
full som ne kastrull- sa saker jag fick liiiite ont i magen över.
så det tog sin tid att somna igen ...

idag sa pappa att vi skulle till sofie och äta.
känner mig rätt slut, men kanske orkar ändå.

men nu är jag hemma i ljusdal och gär finns
betydligt mycket mer vitt än vad det finns i skåne.
Just nu skiner solen och det är ett gott tecken.
 
- festa med anna snart ?
aaaaaah taaaaaaaaack.
festa i huvudtaget.
jag har suget. bah bah bah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0