3 Nov 2008

en helt crazy-kul dag -
vi hade en massa skoj på textlektionen.
efter skolan åkte jag, anna och kristoffer
( som först inte alls var inräknad i planerna, men bestämde sig
för att skjutsa oss) till hudiksvall. tack och bock för det:)
vi köpte med oss lite resgodis > cola och pringles. :*
en massa skratt idag, kan man något annat med världens bästa Anna?
Med mig i kassen hem kom en hårspray- det var det enda ! : D
vi åt på donken också. d a a h !

i över-morgon kommer ni se en ny malin.
vad för en ny malin kommer jag ej berätta.
kanske raka av mig håret? färga det rosa?
ingen vet, jo. Anna, som nästan tvinga mig till att våga.
och även min syster som ska utföra det.

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är bäst och jag älskar dig!

Och jag lovar att håret kommer at bli kanon!

PUSS

2008-11-03 @ 18:56:42
Postat av: Mimmi

Men oj, vad spännande :D

2008-11-03 @ 19:33:31
URL: http://immimm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag chansar på rötthår faktiskt :D

2008-11-03 @ 19:47:21
URL: http://deelilah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0