9 nov 2008

Jag är helt stum. Någon som kollar på Ghost Whisperer?
nya avsnitten?  NEJ ! säger jag bara. åh åh åh åh.

Vi hade mys igår. Och det blev inte alls så stressigt som vi trodde.
Jag, Anna och Mimmi åt nere på resturange gamla stan för omväxlings skull.
Satt där och pratade och åt tills mimmi skulle med bussen.
Då tog vi ner mikael så umgicks vi med honom hela kvällen,
vi åkte bland annat till Ede för anna visste inte vart det låg.
Vi svängde även in till Järvsö på en runda.
När vi kom tillbaka till Ljusdal försökte vi liste ut vem som kör en silvrig bmw
med regnr. Ble ***
- jag kan ju inte avslöja allt ;)
men vi lyckades dock inte, skit irreterad blir jag :o
När man väl börjat spånat i något så måste man komma fram till svaret.
det är bara så.

Det var trevligt att träffa Mikael igen också, det var inte igår :)
och anna är det alltid trevligt att vara med - ho ho

Om en stund ska jag upp och fota sandra och hennes syster.
jävla henne om hon har en anledning att dissa nu :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0