Fredag; 28/11-08

idag fick både jag och sandra lite tid över på förmiddagen
så vi hoppade in i studion och tog lite kort.
Idén var att det ska se ut som att hennes
överkropp är i en ram, lyckades jag?
( fast på denna är hon på väg ut )
Här vet jag inte vad jag ska ha? med, eller utan ben?

 

Och vad ska man göra ikväll då?
ingenting som vanligt eller?
I morgon ska jag iallafall ner till anna så min helg är ju inte förstörd.
Vi slutade iallafall halv 12 idag, men det blev att vi blev kvar till halv 2.
fråga mig inte varför, fredageftermiddag och väldigt förvirrade var vi alla
tror jag. Hungriga var anna och jag så vi trodde vi skulle dö.
men som tur va skjutsade Emil hem oss :D he he

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja typ=) Häftiga bilder på Sandra!

2008-11-28 @ 20:40:14
URL: http://sofiehultin.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Mäh, jag ska också leka med er imorn ;)

<3

2008-11-28 @ 22:11:14
URL: http://immimm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0