Lördag; 22/11-08

jag gjorde min första vurpa igår också.
en annorlunda en, den var rätt så mycket i slow motion.
och med alkohol i kroppen gjorde ju inte saken bättre.
men jag hade det fun fun igår. frös ihjäl där ett tag medan vi väntade
på Emil eller markus, kan man säga hää hää.
och idag, gott folk, tro det eller ej, så mådde jag bra.
har lite huvudvärk som inte vill gå bort och självklart är jag trött som alltid dagen efter.
Men ingen större fara, när jag kom upp så for pappa iväg för att hjälpa robin att flytta.
Så han hämtade upp mig senare så jag fick komma och se hur han skulle bo.
Blir att jag får hälsa på ännu en gång när allt är klart :)
Men läggan var fin fin faktiskt, gamla stan har någonting att bjuda ^
Jag bara älskade duschen, värsta stor och bekväm, ge mig liksom.

ikväll. ja, vad händer ikväll. ingenting som det ser ut som nu.
ska jag skratta eller gråta. vet inte om jag vill det eller inte.
tiden går ju så fruktansvärt sakta och att sitta hemma själv är väl ingen höjdare alltid.
Men å andra sidan kan det vara skönt, så jag vet inte vad min kropp väljer ikväll ? :o
( beror ju på vad som erbjuds också, kanske;D )

snart är det jul också!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ni fick skjuts igår ändå? =)

2008-11-23 @ 03:10:50
URL: http://sofiehultin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0