Lördag; 29/11-08 x2

ack sådant snöovänder det har varit idag.När anna och jag skulle gå ner till stationen för att möta upp mimmi var det snöstorm, typ. Så det blev inte av, Istället fixa mimmi skjuts hit så vi åkte ner och handlade mat när sofie och henrik kom hem från hudik istället. Det blev att vi åt hemlagad pizza med bea. - vesuvio med bea helt enkelt. + massor av prat.
Nu snart ska vi fråga en viss 'ew' om skjuts ner på Ljusdal så vi får köpa cocacola. Vilket vi glömde köpa när vi var nere:o
vi har ju såklar köpt lite gotta tills ikväll med, så ska vi väl sätta på en film när vi kommer hem. Vi får väl se om vi vågar se en skräckis :o kan ju hända att en viss malin inte vågar gå hem ( denjättelångavägen ) själv :o och att tvinga med anna en bit är ju näst inpå omöjligt sklle jag tro?

Jag känner mig glad när jag är med Anna och Mimmi.
Dem är så bra så bra. Men det visste ni ju redan ju!
Så en massa kärlek till dem. Pusspusspusspuss

Kommentarer
Postat av: Anna

Om jag visste att mamma och pappa skulle komma hem direkt efter hade jag kunnat följt dig! haha

2008-11-29 @ 23:32:14
URL: http://annafurustrom.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Tack för kvällen igår, det var jätte roligt :D

Med er är allt som bäst så Pussss <3

2008-11-30 @ 11:23:41
URL: http://immimm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0