Tisdag; 25/11-08

Idag fick jag mig en tankeställare.
När johan frågade om jag hade attidydsproblem kom verkligen frågan upp i mitt huvud.
Det började för några veckor sedan när jag hade dessa konstgia drömmarna, att jag typ dödade folk och höll på. Och när jag berättade det en dag för Anna och Hanna sa Hanna att det kunde beror på att jag hade mycket ilska inom mig. Men efter det så tänkte jag inte alls på det. Men nu på senare tider har jag märkt att jag blir ovän med alla jag pratar med, för att överdriva, men ungefär. i helgen blev jag ovän med Mikael, och det har ännu inte löst sig, även då blev jag ovän med Jonas, eller ovän ovh ovän, men ungefär. Och idag blev jag ovän med Stefan, eller ja. tjaffsa iallafall. och sedan kommer Johan och frågar om jag har attidydsproblem, och då fick jag mig en fråga ja inte kan förklara.  Är det Hanna sa sant? Men vad är då orsaken till att jag har så mycket ilska inom mig? Och varför går ilksan ut på personer? En fråga som bara jag egentligen ska ha svaret till, men tyvärr, det har jag inte. och det gör mig galen.

Det är verkligen hur jobbigt som helst att inte veta vad som gör mig så arg. Jag vet inte ens varför jag reagerar så stark som jag gör, ja, varför jag blev tokig på stefan idag är ju logiskt. alla skulle väl reagera så ? men jag ver den enda.
vad är det som händer? - har någon svaret? jag skulle gärna vilja veta.
Det känns som att jag vill sätta mig ner och gråta ut alla tårar jag har. Och skrika så högt jag kan.
varför varför varför? jag vågar nästan inte ens tänka på det, kanske det är därför jag inte riktigt funderat övet det förrän nu där det var någon som sa det rakt ut? - hjälp hjälp hjälp.

jag vill inte vara den personen.
jag vill inte vara arg.
jag vill inte vara sur.

Kommentarer
Postat av: christopher

fan va läskigt :(

2008-11-25 @ 17:58:05
URL: http://christopherengman.blogg.se/
Postat av: Malin

mh, verkligen:s

2008-11-25 @ 18:27:24
URL: http://malinhultin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0