1 okt -08

hej hej hej.
redan onsdag kväll.
veckorna bara rinner iväg.. snart är de jul, typ ! ha ha
fick nyss ett sms av gunilla, frågade om jag vela stå i cafeterian på dex igen,
så jag och jenny ska stå där fredag 20-23. och det ska väl gå bra.
för jag ska inte dricka, och före klockan 23 är det väl inge skoj där ändå typ,
så när vi är klar så är vi väl kvar en stund där antar jag,
och sedan bär det hem för mig eftersom jag åker till mamma på lördagen runt 12.
Är ju inte direkt roligt på dex tycker jag, är inte intresserad av bandy, och man bara går och fryser,
men det känns som en tradition att gå dit så.. :)

snart hörreni alla barn ska jag ner till anna.
hon ska bjuda mig på daimkaffe, kan ju hoppas jag tycker om de då för vanligt kaffe är blä!
också ska vi väl se idol på det också såklart.

helgen är ju så gott som planerad. typ.
fredag kanske jag ska vara med anna och mimmi? - vi vet inte, har inte pratat liksom hah
lördag ska jag förmodligen hjälpa henrik och flytta, för sofie är på någon messa i sthlm tror ja.
och på kvällen är jag bjuden på fest hos mia. men jag vet inte om jag ska dit?
får se hur det slutar, jag hatar att planera alltså.. haha

och förresten så håller vi på hem hemsidor på multimedia,
och min ska förmodligen ut på nätet. yäj !


Kommentarer
Postat av: jonna-li

Modigt av sofie att låta Henrik flytta själv >.<

Vågar hon komma hem sen ? xD haha..

2008-10-01 @ 18:52:00
URL: http://whiskeyromans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0