17 okt-08

haft en bra dag.
här kommer lite bilder jag knäppt på hanna.
( inte den som kommer i tidningen )
är riktigt nöjd, sedan få ni tycka vad ni vill :)
tack för att du ställde upp :)
Foto: MalinHultin
Modell: HannaStrömberg
















-------------------------------------------------------------------------------------------

dagens puss går absolut till min syster idag :D
( inte för att hon bett om det utan för att hon är världens bästa ;) )

ja, vilken natt :o
jag vaknade 01.12. Gick upp och drack vatten.
kunde inte somna om.. låg till halv tre.
satte på tven och kollade på film ett tag..
efter ett tag somnade jag om, halv fyra kanske?
inte nog med det så ska jag vakna klockan sju också.
och vara jättepigg. så ja knallade upp.
och nu har jag världens huvudvärk.

tack vare hanna så kanske jag tar min bild till min artikel idag.
( om nu studion är ledig, vi håller tummarna )
tack och lov för att hon är arton : D
jag ser fram emot att knäppa bilden.
i mitt huvud ser den jättebra ut.
uppdatering kommer senare om hur de gick.
kanske en bild (:

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åhh...tack =D Puss på dig med ;)

2008-10-17 @ 08:00:58
URL: http://sofiehultin.blogg.se/
Postat av: :)

otrooligt fina bilder!

2008-10-17 @ 17:01:29
Postat av: Sofie

Min syster är duktigast i världen =D

2008-10-17 @ 19:29:10
URL: http://sofiehultin.blogg.se/
Postat av: -...-

Gud vad fin hon är.

Fina bilder!!!!

2008-10-21 @ 18:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0