18 okt-08

jag är sjuk. förkyld ännu en gång.
förut hade jag världens bästa imunförsvar. blev knappt sjuk på ett helt år.
och nu har jag typ varit sjuk 3 gånger. och det var ju nyss jag var sjuk liksom, hata !
vaknade halv åtta idag, på grund av förkylningen. .

jag ska snart ner och äta lunch med anna.
det orkar jag iallafall ")
sedan vet jag inte vad vi gör, det blir väl att vi sitter där ett tag, som vanligt.
en gång satt jag, anna, sarah och jenny kvar i 2 timmar tror jag.
efter vi ätit.. då hade man mycket att säga^^ hah

sedan blir det väl bara hem och vila så det går bort innan jag ska till mamma.
plus att dex är snart. och orka vara sjuk då, ska ju jobba ^

när jag kommer till mamma så är hon ledig som tur är.
ska bli tomt att åka dit utan syster bara ..

kiss kiss, love.

Kommentarer
Postat av: SötaHanna_90

MEN KASTA BORT BASKiLUSKERNA!

:D

2008-10-20 @ 10:36:18
URL: http://deelilah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0