3 okt-08

jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
alla slänger ur sig spydiga kommentarer.
avundjuka? ja.
onödigt? ja.

börjar bli less.
på allt.
trivs inte som fisken i vattnet i klassen direkt.
en viss spänning är det.
men det får man leva med..

prata skit.
synligt.
också onödigt.
inte orkar man bry sig att säga något heller.
men omognad? jag vet inte.. you tell me.

bajs.
blä.
nog om det.

ska hem till anna och äta ikväll.
naschos. mysgit.
tycker om henne.
hon är bra.

( idag hade vi foto, i fotostudion, det var skoj :D
 detta var mitt "gäng" )


Kommentarer
Postat av: Annaa

Ja, helt sjukt hur folk håller på.

När fan ska dom börja växa upp..

Men som sagt, det är väl tur att vi har varandra :)

2008-10-03 @ 12:21:40
Postat av: Hanna.

jag tycker inte att du skall dra alla över en kamm sådär.

ni själva påverkar stämmningen väldigt mkt.. Även fast ni inte ens märker det. Så lägg av med att blame-a allting på oss andra!

2008-10-04 @ 13:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0