30 Okt-08

                        idag har det vart sådan dag har jag haft myror i stjärten.
                        tokigt humör.
                        mamma fick tillslut nog och satte sig och spelade yatzy med mig.
                        nu har jag snott roffes data och kollar på afv.
                        -- ett nytt beroende har blivit korsord, tack vare Robin ><
                        så det blir en massa sådant om dagarna,
                        Idag åkte Linn hem, det var ju rätt trist , lite tommare blev de. ( tommare?)
                        hur kan man säga tommare på ett annat sätt, inte tomt,det blir konstigt.
                        eftersom det inte blev tomt, utan tommare, fattar ni liksom?
                        AH, men mitt humör syns ju på hur jag skriver, bara skit prat. ^
                        eeeh, vetefan - mindre sa robin precis men det passar ju inte heller in :o
                        men släpp det där nu malin..

                        såååo.  något mer på hjärtat?
                        vaknade iaf av att pelles telefon ringde..vilken den har gjort hela dagen
                        åh vad inressant för er att veta.
                        jag vet dock inte vad jag ska skriva mer,
                        men eftersom jag är rätt rastlös och inte har ngot bättre för mig
                        ska  jag slösa min tid på att slita ut robins tangenter,
                        fast egentligen så är det ju datans tangenter -
                        ho ho ho ho ho . . . . . . . . . . . . .

                       MH; men nåågonting nytt.
                       mamma tappad tydligen en kopp med kaffe över hela sig själv.
                       och koppen gick sönder -och vilken kopp var det inte då.
                       Jo den fina mamma-koppen
                       hon fått av mig . mycket mycket mycket klantig, eller vad tycker ni?  :o
 
                       och sandra, om du läser detta är det här endast för dig.
                       jag satt och glodde där pelle kollade på dexter.
                       ( vilket jag inte börjat kolla på än)
                       MEN, de verkade skitbra faktiskt, kunde knappt slita mig.
                       så när jag kommer hem till Ljusdal blir det väl att börja glo på det också. :p

                       Nej, men tycker ni jag ska sluta?
                       ah kanske, men vad ska jag då göra?
                       tvinga robin och mamma att spela spel ?kort?
                       ääääääääääääääääääääääääääääääääääh------ 
                       jobbiga jag! hejhejhejhejhejdådåådådå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0