5 okt-08

Lite uppdatering.

om ni inte märkt det redan så är bloggen lite omgjort.
vet inte om jag är nöjd eller inte heller.
men det är som vanligt det...
får duga tills vidare.
mitt liv är i denna blogg känns det som.
är alltid här !
min etta på tven funkar inte, gör ny kanalsökning står det.
jag orkar inte, det tar sådan tid. så det blir att se andra avenyn på datan ikväll :)
om jag orkar.  puss
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

jag har nyss torkat bort mina tårar.
har kollat på 'pay it forward', och jag grät och grät och grät.
kunde inte göra något annat.
när jag skrev skitfilm till jenny menade jag egentligen att den var bra.
men sorglig. nog om de.

helgen har jag spenderat med annapanna.
för det mesta har den varit jättebra.

idag ska jag nog bara vara hemma.
som alla andra söndagar liksom ^

sedan håller jag på att fixa krilles blogg också,
men pojken blir aldrig nöjd :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0