7 okt-08

äntligen ska jag få festa med fall.
umgås med henne i huvudtaget.
10000 dår sedan ungefär..

sedan ska annapanna till huvudstaden i helgen.
ehm, dissa mig liksom :o
typ skojja där:D
men kommer kännas ovant som bara fasen,
at vara utan henne en heeeeeeel helg:o
jag som umgåtts med henne i typ 1 månads tid varje dag.
:o läskigt. men, tur vi har mobiler.
sedan ska jag vara kattvakt också.
:D haha.

idag.
började som sagt 14.40.
men vi åkte dit vid 12. hade lite tråkigt kanske.
sedan cykla vi hem, då käka och och satt som vanligt vid ps typ,
sedan kom väl simon runt en sju tiden.
så har umgåtts lite med honom också(:


Kommentarer
Postat av: ANNAPANNA

Haha, jaaa men vi har mobilerna!

Och sedan på måndag är vi tillbaks på ruta ett igen ;) haha

2008-10-07 @ 20:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0