23 september 2008

inte mycket att säga, dagen har varit oerhört seg.
men på håltimmen satt jag anna och jenny och prata.
om allt. och det var rätt skönt att sitta ute i solen och snacka med dem som betyder allra mest.
just nu sitter jag och lyssnar på gyllene tider, det är skönt ibland, att lyssna på gamal musik.

nyss hade jag hela veckan oplanerad och nu har jag en massa saker att göra.
måste plugga engelska ikväll, vilket ja inte ser fram emot,
i morgon lovade jag jonas att träffa honom eftersom det var längesen, kanske markus med då?
måste även plugga till matteprovet som vi ska ha på torsdag.
Och på torsdag ska jag ner på byn med fall och möjligtvis tomas .
anna får inte föja, för det är ju någon som fyller år på Lördag. ha ha

och på lördag är det fest,
vart är oklart ännu, men det ska väl fixa sig hoppas jag.
så ser min vecka ut för tillfället,
förändringar kommer säkert..

och snart är det lov.
cirka en månad kvar.
då ska ja till min kära mor och alla dem där nere.
och en vecka efter lovet är det praktik, vart ska man vara?
- bra fråga.

nog om mig. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0