27 september 2008

gårdagen.
käkade pizza med anna och shelton.
sedan yra vi omkring en stund och sedan fot shelton på fest.
då kom markus och simon. pratade med dem ett tag : D
sedan skjutsade markus oss till äbo ;d tacktack.
vi stod ute och pratade med shelton och pär tills ante kom ut och lyfte in anna på festen och sedan kom vi inte ut.
men det var faktsitk trevligare än väntat där inne. Pär ställe til med en scen, men annars var det lugnt och alla var glada och trevligt i stort sätt :)
 -----------------------------------------------------------------------

vart är världen på väg?
alltid är det någonting.
vaknade inatt av att pappa pratar i telefonen, högt också.
kunde ju inte låta bli att lyssna då eftersom jag vaknat.
det var någonting om misshandel,
då blev jag rätt rädd.

så i morse vaknade jag vid halv nio, igen av att pappa pratade i telefon,
jag gick upp och frågade vad som försigick. och då fick jag veta det.
det är så typsikt, jämt händer något.
allt är väl inte bra, men han lever iallafall.
så lite avslappnad kan man vara.

och grattis panna på den stora dagen:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0