från början till slut

vi kom ner till anna runt sex tiden och då började sarah laga maten :) det var riktigt gott. jag bjöd på dooleys så pratade vi och hade de bra. lite senare när vi ätit osv hämtade sofie,min kära syster, upp oss och skjutsade oss till sebastian där vi satt och hade det bra också. tittade bland annat på trav hehehe. och anna är så rolig så jag dog där ett tag pga en sak hon gjorde :b  senare hämtade tomas olsson upp oss och skjutsade oss till byn, såg verkligen ut aatt vara lite folk på järnvägs så jag ringde rickard så kom han och var social. Anna och sarah fick då åka med 'snyggingen' [hahaha] och jag åkte med rickard, åkturen slutade hemma hos rickard där det var fest, träffade bland annat på hans syster och hennes pojkvän och  deras kompisar och jag kan berätta att det är ovanligt att man träffar på så trevliga människor i den åldern. jipi yej sa vi och tog emot en cider som man sedan fick lite ont i magen av så vi slutade dricka och var bara allmänt socialt. vilket slutade jätte jättebra ändåå. Är glad att kvällen blev som den blev, inte för livad och inte tråkig. där har vi suttit i några timmar och vart social med folket och nyss kom vi hem  :) i morgon laddar vi för då blir det mattias, stadt och självklart ska jag träffa mina kära vänner pucko 1 och pucko 2, vilket betyder Anna och Sarah.

Anna och Sarah är de mest korkade personer jag känner
och de mest korkade personer jag älskar. sjukt !
dem får mig attt skatta så min mage ffår kramp.

glad påsk, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0