och locket är halft borta

TORSDAG:
Anna kom på en crazy ide att dra till Gävle. Så vi lånade brors bil och åkte ner. Hann bara ner och äta och sedan for vi vidare till en annna vän. Kom hem till sarah igen runt ett då va la oss. Dagen efter (Fredag) gick sarah i skola till halv ett så anna och jag fixade hemma hos sarah så det var bara at dra ner på stan när hon kom hem.
Jag handlade;
2 tröjor från Gina Tricot.
4 hårband från H&M
En liten väska från H&M
sedan vart det hemfärd och så mellanlandade vi i Bollnäs på Max.

   

FREDAG KVÄLL:
När vi kom hem duschade vi och fixade oss sedan började festen. Runt åtta drog vi till Ante där en massa bekanta befann sig så det va jätteroligt. Vid elva drog vi ut på krogen där det var fullt med folk också. Efterfesten var hos mattias men en kvart efter vi kom var det turken som gällde, mat vill säga. svinit as jävla kallt var det ute så jag fick spunk på anna för hon satte sig nästan ner på backen hahah. och JA, Anna va svinit as jävla full också. När vi hade fått vår mat var klockan runt halv tre och Anna for hem. Då hämtade jag och rickard upp sarah så for vi hem. När jag precis hunnit lagt mig på toalettgolvet ringer anna, ledsen, grymt ledsen, så hon och sarah kom hit så hon slapp vara själv. Det slutade med att jag åkte bort och sov och anna och sarah gick hem till sarah. När klockan va halv åtta i morse ville ja hem mådde dåligt och längtade efter min säng hahah, så han skjutsade då hem mig. finfint. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0