you can go my way

dagens händelser;
gick med anna och sarah runt kavern på dagen.
åkte hem och sov middag, åt, duschade, for till patrik,
sarah klippte jimmy, dem spelaade tv-spel,
åkte sedan ner på ljusdal för att lämna en skiva till
rickard, som btw är nytt kött i gänget. nu har jag pluggat
lite smått och för första gånget på gymnasiet känner jag
att jag inte orkar bry mig om hur det går i morgon,
för jag förstår ändå ingenting så jag blir inge klokare av skiten><

sedan kan jag ju också berätta att anna och sarah kan få mig att dö.
på en positivt sätt då. jag skrattade så mycket på hemvägen så
det gjorde så ont i magen att jag fick ont i ryggen till slut :o
men jag älskar dem, det är grymma personer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0