hej och hå, här var det mysigt

det har varit en helt otroligt mysig kväll. jag, anna och sanne åkte till parken vid kyrksjön för att bland annat grilla mashmellows ( som jag inte kan stava till ). vi satt först och spelade kort tills jag fick psykbryt på myggen, alla dras till mig för alla gillar just mitt blod. och balle på det, som anna säger att jag ska säga istället för f*tta som olyckligtsvis har blivit ett vardsagsord, en vana att säga när något går fel, fy och skäms på mig !!

sedan kom iaf jonas och berling , och senare kikade brink, mikael och jimmy förbi. himla trevligt tycker jag. en massa mys vig elden som sprakade och lyste upp. ibland var det lite jobb med att hålla den levande men det gick hela tiden.

jag orkar bara lägga upp en bild för det är dags att sova eftersom klockan kommer ringa 06.20, då är det dags att gå upp eftersom jag ska följa med anna till tandläkaren.


( fler bilder finns dock på min bilddagbok, vid nick; malinhultin )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0