inte sova än inte,

åh röv vad jag kommer vara död när skolan börjar.
har totalt vänt på dygnet.

jobbade iallafall ikväll.
alla klagade över att det inte varit någon som fotat på länge,
malin to the rescue, menar jag.

träffade trevligt folk och så,
det var smått roligt.

när jag sedan hämtat upp anna åkte vi ner på ergyn igen för att skjutsa hem micke och stefan, men istället hoppar tre killar in i bilen och säger att dem ska till tallåsen, aldrig säger jag. men när han erbjuder 500 kr ställer jag upp. inte dåligt det inte. så jag skjutsade dem okända killarna ( som förresten verkade helt skum i huvudet )

nu är jag hemma och mer jobb återstår. redigera och lägga upp på sidan.
goo luck to me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0