sov gott, nu går jag till sängs

här sitter jag vaken och klockan är över två. inte undra på att jag börjar se lite suddigt nu. ehm, ikväll blev det inte fest iallafall. jag gick ner till anna runt fem-sex tiden där även; jimmy, fredrik, yngve, anette, annas moster, åke, henrik och självklart annalena och calle var. satt och umgicks och det slutade med att jag anna och jimmy satt och åt efterrätt och kollade på mysteriet på greveholm (!) sketa bra tycker vi :D

Anna frågade calle om vi fick ta deras bil och de fick vi så vi raggade lite på ljusdal, hämtade upp jonas och robert som ( såklart ) också ville åka med. När klockan närmade sig tolv var det dags att skjutsa hem annas moster + åke och yngve och anette. Efter det så ringer sofie också, full och glad, och frågar om vi kan skjutsa hem henne vilket vi självklart gjorde.
sedan åkte vi hem och nu sitter ja här i min ensamhet i mitt mörka rum, min lill-lampa i fönstret fungerar inte ? så det är rätt mörkt att bara sitta med datan igång. just nu far en massa funeringar i huvudet omkring, som det ofta gör såhär på kvällen. jobbigt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0