i like... and yes.

idag har det pirrat i magen heeela tiden. Den här veckan har varit som en turbulens för min mage, ibland har det pirrat jättemycket och ibland ingenting. Men idag, idag har det varit som värst. det pirrar hela tiden. Ett bra tecken tycker jag, och det känns bra.

jag är den personen som är velig, jag vet inte vad ja känner eller avd jag vill. Det brukar alltid vara så. Och det var så första gången vi träffades också, men ja hade gett mig fan på att jag skulle skita i det och ge det en chans för en gångs skull, och det verkar ju löna sig, jiihoo :)




Pappa ska på julbord på jobbet ikväll så Anna kommer upp hit och äter med mig, vi ska göra den goda kyckling"grytan" med pasta, muuuuuuuums :) Vi ska även se idol och mysa !  japp, så ser min kväll ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0