skratta så jag gråter; love it!

jag trodde jag skulle dö idag.
jag vet inte ens om det är värt att försöka berätta för ni kommer inte
se det roliga i det iallafall..

jag skrattade så jag grät. när jag slutat och tagit bort mina tårar
tänker jag på det jag nyss skrattade åt och började skratta som
en galning igen, fy fan vad jag älskar att skratta :D :D
Hon kan va rolig ibland den där Anna..

ungefär såhär såg konversationen ut:
Maggan tar min bläckpenna och ska ha sönder den i delar.
Jag: ge fan i pennan maggan
maggan: bla bla bla
jag: det är en polispenna, jävel (försöker genom att hota AHAHHAHAHAA)
maggan ger lägger pennan på bordet, anna tar upp den, sätter ihop den och säger:
anna: Polispenna? "didudidudidu" (låter som en polisbil) och leker med den fram
och tillbaka.

Då brast jag. Då menade hon att pennan var som en polisbil,
så det blev polispenna istället. jag skrattar inombords när jag
tänker på det. FY FAN VAR ROLIGT !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0