Wii, riktig träning ??

åkte ju till syster och henrik och lämnade en film. Jag blev kvar där en stund. Dem hade köpt en sådan där wii-matta som dem gör reklam för på TV. Så jag fick testa en massa saker. OCH JA, DET ÄR SKITJOBBIGT. iallafall yoga. pallade inte liksom, så jag fuskade. jag fick gå balansgång, nicka bollar, flyga, kasta snöbollar, åka skateboard, åka snowboard... ja allt möjligt kan man säga. Men det va roligt, och roligast var ju att se Sofie göra det, så man kan ju ana hur roligt dem hade åt mig:O hahaha

Nu är jag hemma, trött som jag blev efter "träningen" haha, ska jag snart lägga mig och se film.
i morgon ska jag äntligen på gosa lite med Emil :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0