en dag för mycket.... poff.

vaknde med migrän i morse så det blev inge kajevall för min del.
låg och vilade till klockan halv två ungefär. då gick jag ner till ett ställe och köpte
present till sandra eftersom hon fyller år idag, gratt gratt !!
Jonas gjorde mig sällskap och vi gick på stället i ungefär 1 timme. ha ha
och sedan när vi åkt därifrån kom vi på att vi vela köpa en till sak ^^
lite smått piinsamt men de va ju okej. sedan va jag sådär lagomt dryg som vanligt
och likaså han :D hahaha.

1 ½ vecka kvar och sedan ska jag inte sätta min fot på skolan förrän april.
okej jag ljög. eftersom jag inte har någon praktikplats 2 veckor blir det
väl att sitta med zipper dem två veckorna. s u u u c k e n..

vackert väder idag :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sv: Jaha tror nog ni kan få det roligare där också=) haha

2009-02-17 @ 19:35:47
URL: http://sofiehultin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0