det kommer ikapp

Hur kan det komma sig att jag blivit så tjejig de senaste dagarna? Tycker att det är jag som alltid varit den som inte brytt mig av oss tre, med oss tre menar jag mig, anna och sarah. Alltid så har dem måla naglarna rosa och sådant småtjaffs och jag har inte alls brytt mig. När jag kom med rosa naglar härom dagen sedan säger anna; har du målat naglarna rosa? det var inte du. ungefär, och det är inte det heller. Men nu de senaste dagarna har jag ändrats lite smått. Man blir ju som man umgås som det heter och det verkar ha tagit lite längre tid för mig att ändrats. Inte för att jag ändrats helt utan blivit lite mer feminin av mig.

ikväll for jag och pappa hem till soffan och henrik och åt mat. sedan fixade sofie mitt hår. gossch vad mitt hår inte vill göra som jag och sofie vill! men det blev bra tillslut. så tack än en gång =) vid sjutiden åkte jag över till sanne, där anna också var. sanne hade också färgat håret, dock blev det inte riktigt som hon vela. jag lockade annas hår och det blev bra =).
sanne: malin, tar du sådär lite hår? jag brukar ta såhär mycket ( säger hon och visar en stor bunt med hår)
när det var annas tur att locka sannes hår säger hon:
- anna, jag vill inte ha så stora lockar eh. lite mindre ( så flinar hon till och kollar på mig )
hon erkände allt att hon tyckte att mitt jobb var mer än godkänt :D
det var en kul och trevlig kväll. sådna kvällar behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0