.. en vanlig tisdag

så har man fått denna dag att gå också.
det började med att anna, sanne och jag åkte och fixade lite av sannes ärenden som hon behöver göra innan hon drar till strängnäs (?) hela sommaren !! dötrist tycker jag. mot en klockan nio åkte jag och anna och hämtade sanne och sedan for vi till nore där vi satt och spelade kort och hade de allmänt bra. sedan åkte sanne iväg och hämtade; Martin, eken och robert, sedan kom hank en stund efteråt. då spelade vi lite kubb i sanden, vilken resulterade helt okej, och idag var jag gryyyyyyyyyyyyym !! iallafall på ena sidan =D  .. När myggen började gå oss på nerverna åkte vi hem till sanne och satt på hennes altan och spelade kort och pratade en del.

Min kväll har som vanligt varit bra och det resulterade med att jag kom helv vid 02.30 som alla andra kvällar :o
jag säger bara; är det sommarlov, så är det.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0