i like big...

äh. lovar. ska ändra headen så fort jag fått tillbaka min laddare till datan från po =)

igår kväll åkte jag, anna och sanne till brollans och köpte den nya magnumglassen, den var jättegod, men för liten för det pris som man fick betala. efter det träffade vi ett gäng killar på centrumhusparkeringen så vi satt där ett tag och var social =) när alla åkt förutom karlsson, kom ett fyllo så vi skyndades oss där ifrån och då träffade vi karlssons kompisar vid stationen. sedan umgicks vi där ett tag tills alla skulle in på stadt. vi hade en trevligt kväll, iallafall jag =))) träffade nytt och roligt folk. 

[BILDER KOMMER KOMMA SÅ FORT JAG FÅTT MIN LADDARE]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0