lördag. söndag. hej

min sladd till datan är ju helt veck. den är glapp och numera inne på lagning..eller nå.
så ingen dator denna vecka skulle jag tro. ack ack.

I lördags blev det att kolla på balen på dagen 30 grader +, stackars
dem som gick på balen,  fick sitta och svettas ihjäl ju. alla var iallafall
fina på sitt eget sätt, såg en hel del fina klänningar och pojkarna var
jättestiliga.

På kvällen skulle anna och jag äta kycklingsallad på ergyn och av en slump sitter Martin, robert och jonas där, så det blev att vi umgicks med dem sedan.  vi åkte till nore eftersom vädret var så fint där patrik satt, det slutade med att anna hamnade i plurret. Då fick vi åka hem så hon fick byta om lite, därefter släppte vi av jonas hos martin magnusson. vi andra letade efter en volleyboll, när hoppet slocknade att vi skulle finna en  började vi leta efter tennisboll ( som vi kunde kasta ) Så vi åkte hem till robert och det han kom ut med var inte en tennisboll, men med en rolig stor studsboll och en hård bandyboll. Vi for ner på baslivsparkeringen och kastade "Kissanna" istället för "gris" anna blev 'kissa' och därför förlorade hon för strax efter åkte vi på statiol och köpte festis. Efter det for vi upp på gärdeåsen och hoppade hage.. vilke jag sög på. Killarna ägde ut anna och mig på det, robert vann. Senare åkte vi också hem till martin där vi spelade kort, plump eller något, ett kortspel som höll på i timmar.. haha. Anna och jag hade aldrig spelat så vi parade i hop oss med andra, Anna med robert och jag med martin magnusson, martinW hade heller aldrig spelat så han parade ihop sig med pär, jonas blev själv :b Klockan halv två var det dags att åka hem eftersom vi skulle till sundsvall dagen efter.

Söndag; sundsvalldagen. Bananen ( sanne) hämtade upp oss runt nio och då började resan, När vi kom till skopunkten blev de besvikna. inte ett endaste snygga par fanns det. suck..
jag hittade dock;
- ett par gladiatorskor ( inte på skopunkten )
- en blå tshirt/tunika
- en klänn/tunika
- halsband
- leggins
- väska
Johan palm var även där, småflickorna stod och grät..
Anna och jag var inne på gina för vi hade ju ungefär hela affären för oss själva, bananen gicm dock och kollade ;)
dagen var bra och det var en skoj resa med flickorna som ja tycker så mycket om :))) hjärta på dem.

( klicka för att se större )
            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0