rida polle.

idag, en liten stund efter vi vaknat fick jag ett sms av sanne.
hon ville göra något, och helt plötsligt frågar hon om vi vill med och rida, jag trodde självklart att hon menade att vi skulle med och kika på när hon red Fire, men då sa hon att vi skulle få rida på en häst. Hästen heter Pluto. Snäll men ganska sprallig när man väl börjat ridit honom. Anna vågade såklart inte kratcha hovarna eller ens borsta hästen så det fick jag göra.. haha.  men det var himla roligt att få rida igen, det var kanske i sexan senast. en evighet sen alltså. så ett tack till sanne banan. =)))

nu har jag och anna ätit hemmagjord kebabrulle, den var himla god.
snart kommer banen. dvs; sanne.
hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0