spökligt .........

igår hämtade jag och anna upp robert och martin i måga för dem ville ha skjuts ner på statiol och köpa cigg. Dem blev kvar i bilen efterår vilket var trevligt. Vi blev sittande  på coop ett tag och pratade om spöken och vad som hänt på olika ställen, då ville såklart robert och martin åka till föne ch hälsa på spökerna. Jag är en riktig tuffing som vågade mig fram till ett av huserna, det gula. wiiho! Annars satt vi i bilen för det är ju inte sådär jättekul att bli uppäten av ett spöke hehehehehe. Spökerna hade dock gått i ide eller någonting eller så var dem bara folkskygg idag för dem ville inte synas på korterna vilket dem brukar göra, synd ! Hade en skoj kväll iallafall och jag kunde somna.
dock tror jag att jag fick med mig ett spöke hem, jag hade dargit ur laddaren ut datorn när jag skulle sova, när jag vaknade var sladden i ? :o jag det jjag som spökar för mig själv eller följde ett spöke med mig hem? :b haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0