vaxa-ben-kväll

Anna ringde mig runt middagsdags och sa att jag skulle komma ner till hennes lekpark för jonas och gustav skulle dit. så efter jag ätit trallade jag ner. Jag möts strax efter det av två "pistoler/gevär" och blir skjuten. den var då sådana låtsas saker, men kulor som gjorde ajajaja-ont när dem träffade. blev träffad på armen, benet och lilltån. jag ville bokstavligt slå dem med den största stocken jag kunde hitta. sedan fick jag skjuta på dem och det var dock roligre :D

efter det åkte jag och anna hem till mig och såg saw 4. blä, blä och återigen jätteblä på den filmen, vi fick stänga av ljudet ungefär hela tiden, men när halva filmen gått kom jag på att jag skulle köpa "brun utan sol"  så vi åkte ner och handlade det, köpte även en salva till ansiktet =) då kom vi båda på att vi hade "vaxa benen sak" hemma så vi åkte hem till anna och hämtade det och sedan hem till mig. Vi började med att vaxa mina smalben. sedan annas lår. himla roligt fastän det gjorde ont titt som tätt.

Resultat Malin: supernöjd, det är lite små-hår kvar kanske. vad ska man begära då?
Resultat Anna: Eftersom hon hade kortare hår, blev det svårare, men överlag blev det jättebra på henne också.

Veet rekomenderas =)))

(bilden är tagen från google.se )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0