man tröttnar aldrig på rosenström

idag hämtade sofie oss från skolan, de va något nytt hehe.
men anledningen var ju inte svårt, dem skulle ju äta hos oss
och hon hade stulit pappas bild och åkt och shoppat den jäkel:o
Sedan blev det grillat med: Soffan, henke, robban, linn och pappsen.
jag har lärt mig att tycka om potatissallad. äckligt gott !!
nu har jag nyss dammsugit mitt rum lite eftersom mitt täcke är stört:O
det dunar ner hela mitt rum !! så jag passade på att byta sängkläder och
ta upp de kläder som på något vis hamnat på golvet :o

nu har jag tänt mina ljus som händer alldeles för sällan :)
jag väntar på panna för vi ska åka till soffan&henke och
låna skräckfilm för vi ska ha hemmakväll ikväll vilket
inte händer allt för ofta det heller..  plus att vi ska upp
runt en klockan åtta i morgon ..

förresten, soffan har gjort mig fin i håret, en frisyr jag aldrig haft
förut, dock har det hår som blev över, som hon då "fixade" upp i
lite flur där bak, det har ramlat ner lite hehehe.
men hon är bra hon, min syster :D

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du är då snäll du =)

Förresten...Henrik hälsar att du har stavfel i texten...det står bild men det ska väl stå bil? =)

Puss på re

2009-05-09 @ 08:56:56
URL: http://sofiehultin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0