olycksdrabbad dag !!

Faktiskt så har det inte varit min dag idag. När jag vaknade hade jag ont i mina äggstockar som inte gick över på hela dagen förrän klockan blev halv tre cirka. Jag bröt min tumnagel när jag skulle putta bak väskan på ryggen. I matsalen hade jag ner knivhållaren nerpå brickorna... Det slutar inte där mina vänner, när anna och jag sedan åkte till UM när anna skulle ta in sin p-stav hände det komiska haha. När dem satt in den i hennes arm och jag började prata med Birgitta om min mage började jag blötsligt känna mig svimfärdig och illamående...  Jag fick då lägga mig där anna legat och dricka saft hahahhahahahha. Det komiska med det är att det är ju egentligen Anna som ska må så eftersom det är hon som just fått en stav i sig:o nej då det var jag som började på illa och se svarta prickar.  Så jag fick ta hennes plats liksom. Men dem sa att det kunde vara för att jag kollade på när dem gjorde det och bara för att jag inte tyckte de va äckligt kunde min kropp reagera på de. hahaha sjukt roligt tycker jag :D

Nu ska vi iväg och fota Jonas och Mattias, min andra halva och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0