something is right

3O April, Torsdag.
Jag tycker att det blev lite stressigt där ett tag på dagen. Hämtade pappa, fick duscha jättefort, och sedan fixa mig jättefort  också. Efter det skjutsade jag Mikael till morvall eller nå liknande. Sedan ringde matteberka, då skjutsade jag han för han skulle träffa nå folk som va äckligt sega. efter det fick jag åka till sarah där vi skulle grilla. Onödigt var väl det för vi grillade dem för kort stund så dem va lite halft rosa, och vi orkade inte lägga på dem igen, så det blev potatis, tsatsiki, bea, sallad och bröd istället haha. Men det var gott. Berka och André gjorde oss sällskap. Berka hade sönder en stol, men det var nog sarahs fel;) Vi satt ute tills alla frös ihjäl. Synd att molnen kom så fort. Men inne hade vi jättetrevligt tycker jag. Nya smeknamn kom upp :  Anna : Äjna.  Andé: Ändrä.  Vid tiotiden hämtade Staffan oss och skjutsade oss till Simon,  Det var trevligt. Annas kommentar: " det här huset är inte och leka med" , efter hon råkade ha ner någonting i handfatet, smått roligt sådär:D hahah. Pojkarna bestämde sig för att gå ut på krogen så vi gick ner till Zekes och åt, gick vidare mot brollans och träffade lite folk, bort mot berling, men där gick vi skillda vägar. Jag följde med Olle och KArlsson på en annan efterfest. Den spårade dock ut totalt mot en 3 tiden. men hand var blodig, dock inte mitt blod. Jag vet inte hur det började och VARFÖR det började :s odönigt, men det är glömt. typ.
              

2 Maj, Lördag.
Igår hade vi SKITKUL, iallafall jag hahahaha. Åkte till järvsö och där fulade åtminstone Sarah sig, smått roligt haha.  När vi vart där en stund åkte vi tillbaka till Ljusdal där vi hittade ett par kompisar. hahahahaha, världens fulaste killar i världens fulaste bil som vi följde vi efter. Kristoffer skämdes över oss när vi ställde oss bakom dem xD hahahaha.
Men det var en trevlig kväll tycker jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0