Hudiksvallcrusing 2OO9

trots kylan som kom senare på kvällen stod vi ute i våra tunna kläder och hade det trevligt i Hudikvall, vår bil stod parkerad ungefär hela kvällen. istället för att sitta i den var vi ute och var social. nu har jag även kört forden, som numera är svart och inte fungerade, kylaren hade kokat ( eller något liknande ) på resan till hudiksvall för dem, och när jag körde den, vad kan de ha varit, 100 meter, så kokade den igen, då märkte dem även att det var hål i kylarskiten. så det blev att parkera den uppe hos gustav. donken var dum och stänge fastän dem hade en lång jäva bilkö till driven.  Jag hade iallafall en jätterolig kväll med alla :) jag tackar !

              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0