det blir ju bara bättre och bättre


Yes, till helgen blir det kanske bio, eller nej vad säger jag. det BLIR bio, inte kanske!
sedan har Anna och jag kanske sålt våra biljétter till studetkryssningen.
vad moget av oss, tycker ni inte? det känns som att de flesta åker dit för att
ragga och ligga runt och det vill inte vi göra. Jag skulle inte trivas i den miljön heller.
så det känns så jävla skönt, det känns ännu bättre att kunna ge tillbaka pengarna
till mamma för jag tror verkligen hon behöver dem mer än mig nu inför jul och allt !


Kommentarer
Postat av: Mamma Tina

Tack för omtanken. Har lilla gumman börjat blivit stor när hon resonerar så om kryssningen. :)

2009-11-30 @ 22:39:28
Postat av: malin

jag ÄR vuxen, inte sant? ;)

2009-12-01 @ 08:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0