en ny kudde och inga ballonger

Jag skulle på coop för att köpa ballonger till morgondagsens fotografering, - ja kom ut med en kudde och inga ballonger. Men det var ffaktsikt inte mitt fel för coop tycks inte ha några ballonger, endast "namn-ballonger", inte vad jag söker efter. Anna och jag upptäckte massor av saker vi aldrig sett förut. Det är himla roligt att åka dit på kvällen då det inte vistas så mycket folk där och bara gå och glo. Jag trodde aldrig att det fanns kuddar där, men de fanns det så jag köpte med mig en hem eftersom mina är lite väl för mycket använda vid detta laget. Men jag rekomenderar att gå på coop en kväll och utforska allt som finns på den högra sidan av affären, ( när man kommer in ) det finns en massa smått och gott.  Så tror ni jag kommer sova gott inatt?  - det tror jag.

kommer det bli new moon på lördag i hudik?
vi vet inte, beror lite på sanne, beror lite på pengar.
inte för min del för jag upptäckte precis att jag hade
900 :- på kontot. SHIT vad jag har varit duktig på att spara den här månaden!
Ett stort plus i kanten till mig, verkligen! men de pengarna kan komma till
mycket nytta nu inför jul eftersom pengarna vi får i november är allt vi får
innan julafton, julklappar hit och dit, Skulle väl kanske vilja köpa något till
mig själv också, nå kläder. nyår? julafton bryr jag mig inte så mycket om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0