INGEN ÄR PERFEKT, MEN....

gud vad livet är underbart ! jag kan inte förstå vart människor får all den negativa energin ifrån, speciellt när dem inte har något att sura över? Är det bara jag, eller tycker ni också att jag har blivit så mycket mer positiv på senare dar? Jag vet inte vart det kommer ifrån, klassen gör det så lätt att leva i skolan. Anna och familjen gör det så lätt att leva hemma. Sedan kommer det ju några plus från höger och vänster. Men hade jag inte Anna och familjen skulle jag nog gå under. så jag fattar inte varför alla är så otacksamma över det dem har? sluta bråka över det ni inte har och börja uppskatta det ni har istället, ett råd från mig bara  :)

Alla har vi dåliga dagar, javisst. Men de personer som klagar över minsta lilla och varje dag? shit, säger jag bara. Hur orkar man frågar jag då.  "vi lever bara en gång" ... så gör det bästa av det istället.. gosh !


ja, har ni sett nu.
nu har ja visst varit lite seriös och pratat med spöken skulle ja tro.
men jag förstår bara inte hur vissa tänker, och jag vill inte heller.
så ni behöver inte ens berätta. jag är inte intresserad.
happyface happyface. gör livet lite lättare. PUSSPUSSSGODNAAAAATTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0